Re: [WINNT] Dotyczy Windows 10

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Dotyczy Windows 10
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Sun, 7 Aug 2016 11:18:58 +0200
Dnia Tue, 2 Aug 2016 14:07:56 +0200, Animka napisał(a):

(ciach…)
> Aż dziw bierze, że chce Ci się tak za mna latać (stara już jestem). Ja
> tego co w podanych przez Ciebie linkach już nie pamiętałam (nie tworzę
> historii na dysku).
> Z nagraniem bootowalnej plyty chciałam sobie poćwiczyć, nauczyć się.
> Miałam system, ale z nie nagranymi poprawkami.
> Jak się okazuje-potrzebny jest NetFramework 3.5. Usunęłam go z dysku
> (nie daje sie ściągnąć na dysk, włączyć tez się nie da, bo nie ma).
> Teraz juz musialabym instalować Windows od nowa. Programy do nagrywania
> wymagają NetFramework 3.5.
> [...]

Niech ktoś Gwieździe powie, że taki np. ImgBurn czy CDBurnerXP żadnego .NET
Frameworka nie wymagają. Jeżeli coś wymaga .NET Frameworka to jak
najbardziej instalacyjna wersja jest do pobrania. Tylko by trzeba użyć mózgu
do myślenia, a nie do siedzenia na nim.

--
[ Przemysław „Rico” Ryk                                                    ]
[ Kobieta, to jedyna zdobycz, która czatuje na swojego łowcę...            ]