Re: [WINNT] Dotyczy Windows 10

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Dotyczy Windows 10
From: "HF5BS" <hf5bs@jo.pl>
Date: Mon, 1 Aug 2016 16:58:13 +0200

Użytkownik "PM" <pm@xx.xx> napisał w wiadomości news:nnlvlm$j8k$1@adenine.netfront.net...
https://groups.google.com/forum/#!topic/alt.pl.comp.os.windowsxp/9RtRl2gUwyA

http://usenet.elektroda.pl/index314494.html

Poprawiłeś mi humor :))

I przy okazji załatwiłem sobie bilet w jedną stronę do KF Gwiazdki, buehehehe :D

A ja miałem jak wyczyścić zakurzony monitor :))
(Bo aż go wiadomo co, parskając śmiechem rubasznym...) :))
A w razie czego pisz do mnie, wesprę cię w tym ogromnym, nieutulonym żalu...
ROTFLMAO :D

--
Życie jest przepiękną telenowelą, przenoszoną drogą płciową.
(C) Ferdek Kiepski