Re: [WINNT] Dotyczy Windows 10

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Dotyczy Windows 10
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Fri, 29 Jul 2016 16:15:56 +0200
Dnia Fri, 29 Jul 2016 15:10:36 +0200, Trybun napisał(a):

> Na laptopie miałem coś takiego jak narzędzie do tworzenia kopii
> zapasowej systemu. Nie wiem tylko czy chodzi o to samo.. Uruchamiało się
> toto w pierwszej kolejności przy pierwszym uruchomieniu laptopa i
> proponowało zrobić kopię zapasową systemu na płytach DVD.

Nie. Nie o to chodzi. Gwiazda ma ściągnięty plik ISO z obrazem płyty DVD.
Tylko zamiast go jak normalny człowiek nagrać na płytę i mieć bootowalny
nośnik, to Gwiazda wypakowała jego zawartość, a potem pliki przerzuciła na
płytę. Oczywiście wpisanie w wyszukiwarkę zapytania, jak poprawnie zrobić
nośnik instalacyjny z Windows przekracza Gwiazdy możliwości poznawcze.

--
[ Przemysław „Rico” Ryk                                                    ]
[ What's God? - Well, you know when you want something really bad and you  ]