Re: [WINNT] Dotyczy Windows 10

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Dotyczy Windows 10
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Thu, 28 Jul 2016 19:45:56 +0200
Dnia Thu, 28 Jul 2016 18:11:12 +0200, Trybun napisał(a):

> I nie ma w nim funkcji w stylu "nagraj obraz"?

Oczywiście, że jest. Że Gwiazda ma problemy z najprostszymi rzeczami to już
inna kwestia. Za to do wymądrzania się - pierwsza. Co swoją drogą sporo tzw.
lolcontentu generuje.

--
[ Przemysław „Rico” Ryk                                                    ]
[ Kobiety pracują obecnie jak dżokeje, przewodzą firmom i prowadzą badania ]