Re: [WINNT] Opera 12.16 nie otwiera

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Opera 12.16 nie otwiera
From: "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml>
Date: Sun, 17 Jul 2016 21:29:41 +0200
PiteR w XnsA648C5C43ADEEPanElektronik@localhost.net">news:XnsA648C5C43ADEEPanElektronik@localhost.net
1634Racine pisze tak:
PiteR w XnsA644A5BF8BB9BPanElektronik@localhost.net">news:XnsA644A5BF8BB9BPanElektronik@localhost.net
PiteR pisze tak:
Nie chce mi się teraz aktualizowac do najnowszej zeby sprawdzić.
Nadinstalowałem do 12.18.1872.0 :)
ale jest szybka thumb up
gdyby jeszcze 12.18 bez problemu dzialala na www - to ja b.
chetnie. Niestety, coraz wiecej miejsc, gdzie 12.16/18 wysiada -
albo to nie dziala, albo tamto, nigdy nie wiesz, co sie odtworzy
na www,a co nie; praca w sieci nie
polega na mordędze...
Opera ma zalety z którymi trudno się rozstać.

w istocie

No to która przeglądarka jest bezproblemowa w takim razie? Help! ;)

jak ktos napisal juz  - nie ma.
Ja najpierw korzystalem z firefoxa, jako z pomocniczej przegl. Teraz w zasadzie - notorycznie. Dlaczego? Porownujac z opera 12.18 - strony na ff dzialaja, a to, ze ff czasami (rzadko bardzo) cos nie halo... Nic lepszego nie znam. Vivaldi? Dlugo, dlugo - nie. Golutki ff jest nieporozumieniem, gdy ktos przychodzi z opery starej - szuka dodatkow dla odtworzenia funkcjonalnosci opery i w duzym stopniu udaje sie. Ale trzeba pomarudzic tu u tam, podpowiadaja co-i-jak. Teraz zabieram sie za definitywne przeniesienie tego, co potrzebne z opery na ff. Powtarzam: nic lepszego od ff w tej chwili nie znam, wszelkie forki firefoxa - zagadkowe twory, jak czytam opinie. Wszelkie chromy - raczej nie.