Re: [WINNT] Windows 10 - upgrade póki darmowy

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 10 - upgrade póki darmowy
From: Czarek <czarek1@nospampoczta.fm>
Date: Thu, 30 Jun 2016 20:45:33 +0200

W dniu 30.06.2016 o 20:30, Przemysław Ryk pisze:
Dnia Thu, 23 Jun 2016 17:26:35 +0200, Czarek napisał(a):

Trochę czepialstwo. Chodziło mi o BOX. Z pytania to poniekąd wynikało i
chodziło o fakt, że tego Win7 mogę instalować gdzie chcę. Czy 10tka z
takiej 7ki przejmuje jej cechy?

Nie.
Zostajesz przywiązany z 10 do tego sprzętu, na którym zrobiłeś
aktualizacje.

Aktualizacja z wersji BOX również zostaje przywiązana do konkretnego
sprzętu?

Przecież pytał o BOX, więc po co pytasz czy "również"?
Masz w "prezencie" od MS prawo do uaktualnienia systemu na danym sprzęcie a nie nośnika z instalką systemu. Win 10 z aktualizacji zawsze jest przypisany do sprzętu, na którym została ona przeprowadzona. Do 29.07.2016 możesz "skakać" z systemem po różnych komputerach ale jako pierwszą instalujesz wcześniejszą wersję i aktualizujesz do Win 10

> To czym się to niby od OEMa różni?

Po aktualizacji niczym ;-)

--
Czarek