Re: [WINNT] Windows 10 - upgrade póki darmowy

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 10 - upgrade póki darmowy
From: Czarek <czarek1@nospampoczta.fm>
Date: Thu, 23 Jun 2016 17:23:26 +0200

W dniu 22.06.2016 o 22:04, Robert Wańkowski pisze:
W dniu 2016-06-22 o 21:29, Przemysław Ryk pisze:
Dnia Wed, 22 Jun 2016 16:58:58 +0100, 2late napisał(a):

(ciach…)
Co jesli podmienie dysk twardy (na identyczny)?
To on będzie identyczny tylko jeżeli chodzi o model. Numer seryjny już
nie.
:) Z tym, że do stwierdzenia, czy to ten sam komputer, to Windows
bierze pod
uwagę znacznie więcej czynników.

Ostatnio jak instalowałem Win10 OEM, to chyba było napisane, że tylko
płyta główna.

A nie... przeczytałem to w komentarzach. Może to prawda.

".Licencja jest przypisywana do konta , a nie jak do tej pory do
sprzętu.Tak więc po aktywacji systemu na koncie Microsoft pojawia się
lista obslugiwanych urządzeń.Aby przenieść licencje wystarczy po
instalacji zalogować sie na konto Microsoft i wyrejestrować stare
urządzenie , a następnie zarejestrować nowe. Dodatkowo system umożliwia
jednoczesne działanie trzech urządzeń na raz na jednej licencji."

Skąd masz te "ciekawostki"?

https://www.morele.net/system-operacyjny-microsoft-windows-10-home-pl-64-bit-761042/

Licencja jest przypisywana do sprzętu a nie do konta MS (którego możesz w ogóle nie posiadać) http://windows.microsoft.com/pl-pl/windows-10/why-activate-windows-10 - przewiń na sam dół i czytaj.

--