Re: [WINNT] Windows 10 - upgrade póki darmowy

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 10 - upgrade póki darmowy
From: 2late <deadlog_FILTR_@wp.pl>
Date: Wed, 22 Jun 2016 16:58:58 +0100
On 22/06/2016 04:19, Czarek wrote:

Windows 10 nie wspiera NIC Teaming na moich zintegrowanych kartach
Intela i dlatego po testach przywrocilem Windows 8 z backup'u. Czy fakt
ze mialem przez kilka dni zainstalowany Windows 10, uprawnia mnie do
darmowego przejscia na Windows 10 kiedykolwiek po 29 lipca?

Tak. Ale tylko na tym sprzęcie na którym był aktywowany i po częściowych
zmianach konfiguracji sprzętu aktywacji już nie przejdzie.

Masz moze jakis odnosnik / zrodlo gdzie to jest konkretnie napisane?

Niedowiarek, który nie umie samemu/nie chce mu się poszukać? ;-)

Dzieki.

Wyobraz sobie ze w innym miejscu ktos mi poradzil cos zupelnie przeciwnego. ;)

Poszukaj sobie pod tymi linkami, mi się nie chce szukać dokładnie a wiem o
tym o co pytasz między innymi z tych stron:
http://windows.microsoft.com/pl-pl/windows/install-upgrade-activate-help#install-upgrade-activate-help=windows-10&v1h=winrttab1&v2h=win8tab1&v3h=win7tab1&v4h=winvistatab1

http://windows.microsoft.com/pl-pl/windows-10/upgrade-to-windows-10-faq

No nie jest tam opisany wprost moj przypadek ale skupilem sie na aktywacji, ktora rzeczywiscie wspomina o mozliwosci reinstalacji, na tym samym sprzecie.
Zeby sie jeszcze raz upewnic opisze dokladnie co zrobilem:

W okolicach nowego roku zrobilem kopie (obraz dysku) Windows 8.1 i zainstalowalem na czysto Windows 10 po czym poprawnie go aktywowalem (uzywam konta microsoft). Po ok. tygodniu zrobilem obraz dysku z Windowsem 10 i przywrocilem Windows 8.1 i tak go sobie do dzisiaj uzywam. Rozumiem ze w kazdej chwili przywracam sobie z obrazu Windows 10 (na tym samym komoputerze) i jest od razu aktywowany. Potem tylko aktualizacja do najnowszej wersji i jestem legalny?
Co jesli podmienie dysk twardy (na identyczny)?

Pozdrawiam