Re: [WINNT] Win10 nie widzi drukarki WiFi

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Win10 nie widzi drukarki WiFi
From: "HF5BS" <hf5bs@jo.pl>
Date: Tue, 14 Jun 2016 18:27:16 +0200

Użytkownik " ...:::WISKOLER:::..." <jvfxbyre@burgh.rh> napisał w wiadomości news:1kpdpm51xzgb1$.gqe18lvdsura.dlg@40tude.net...
Ja wolę poustawiać. Ale jak siedzi chochlik, to ubijam go reinstalacją. Na
dużej maszynie mam takiego chochlika. Ale mam też programy nie do
odtworzenia i to mnie wiąże, że nie reinstaluję.

Ja sie raczej odnisłem do problemu wątkotwórcy. Wedle mnie to był banalny
problem który można było rozwiązać poprzez odpowiednie skonfigurowanie DHCP
aby router przyznawał stały adres IP po MAC dla drukarki a następnie w
odpowiedni sposób dodać drukarkę w Windows.

Ja kiedyś miałem taki problem - gość kupił atramentówkę, ale taką dobrze wypasioną, z opcją nawet WiFi, ale w sumie podpięło się ją przez Ethernet. Podpięta, autotest OK, a ona za chhh nie chce się zainstalować - nie ma komunikacji. Przyczyną okazał się AV Eset, wyłączenie jego głównej usługi, na szczęście udało się bez odinstalowania (więc chhhowy to AV, który na taki manewr pozwolił i się nie bronił), pozwoliło to na zainstalowanie maszyny, przywrócenie działania AV nie uziemiło jej, wszystko chodziło. Rzecz była jak najbardziej przez DHCP i nie było problemów z drukowaniem... Więc może AV coś rzeźbił? Bo ten Eset zajmował się też po trochu ruchem IP i po prostu blokował instalację. Bo działania już nie.

Nie wzbraniam sie przed reinstalką, bo jak się namiesza i nie idzie tego
odkręcić no to nie ma zmiłuj.

A gówno potrafi siedzieć w takich miejscach, że sam się dziwię, AV ze skanem zagnieżdżonych archiwów we wszystkich plikach - nic. Dogłębny skan Rejestru - nic. Dogłębny skan wszystkich (1) ustawień wszystkich przeglądarek - nic. Wsad uruchamiający - nic (bo i żaden plik nie jest "brudny"). A i tak nadal coś. Najgorsze, jeśli przy orce musisz porobic backupy pierdyliona najrozmaitszych programów i ustawień... Jeeenia się z tym, że nie powiem ile. Wirusów szukam 10 godzin, system stawiam godzinę, konfiguruję kolejne 5... Hehe :)

--
Ludzie, którzy podniecają się swoim IQ, to frajerzy.
(C) Stephen Hawking