Re: [WINNT] Win10 nie widzi drukarki WiFi

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Win10 nie widzi drukarki WiFi
From: " ...:::WISKOLER:::..." <jvfxbyre@burgh.rh>
Date: Tue, 14 Jun 2016 17:33:40 +0200
Na grupie pl.comp.os.ms-windows.winnt, osobnik mieniący się nazwą HF5BS
naskrobał(a):

> Czasem w ten sposób zaoszczędzisz sporo wysiłku i nerwów, będzie łatwiej i
> powiedzmy, że taniej. Zamiast się 2 dni j...ć z ustawieniami, w 2-3 godziny
> załatwiasz czysta, świeżą, sprawną instalację.
> Ja wolę poustawiać. Ale jak siedzi chochlik, to ubijam go reinstalacją. Na
> dużej maszynie mam takiego chochlika. Ale mam też programy nie do
> odtworzenia i to mnie wiąże, że nie reinstaluję.

Ja sie raczej odnisłem do problemu wątkotwórcy. Wedle mnie to był banalny
problem który można było rozwiązać poprzez odpowiednie skonfigurowanie DHCP
aby router przyznawał stały adres IP po MAC dla drukarki a następnie w
odpowiedni sposób dodać drukarkę w Windows.
Nie wzbraniam sie przed reinstalką, bo jak się namiesza i nie idzie tego
odkręcić no to nie ma zmiłuj.
--
...:::WISKOLER:::...
Stirlitz uciekając przed Gestapo wbiegł na dach. Noga mi się jednak