Re: [WINNT] Win10 nie widzi drukarki WiFi

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Win10 nie widzi drukarki WiFi
From: "HF5BS" <hf5bs@jo.pl>
Date: Tue, 14 Jun 2016 16:52:54 +0200

Użytkownik " ...:::WISKOLER:::..." <jvfxbyre@burgh.rh> napisał w wiadomości n01j3mx20ke1.16f0o0ydi2fpf.dlg@40tude.net">news:n01j3mx20ke1.16f0o0ydi2fpf.dlg@40tude.net...
Na grupie pl.comp.os.ms-windows.winnt, osobnik mieniący się nazwą Borneq
naskrobał(a):

Pomogła (dopiero) reinstalacja systemu Windows.

No chłopie, to ci się należy jakiś oskar albo coś jeszcze lepszego. Żeby
przeinstalowywac windę zamiast ją konfigurować.

Czasem w ten sposób zaoszczędzisz sporo wysiłku i nerwów, będzie łatwiej i powiedzmy, że taniej. Zamiast się 2 dni j...ć z ustawieniami, w 2-3 godziny załatwiasz czysta, świeżą, sprawną instalację. Ja wolę poustawiać. Ale jak siedzi chochlik, to ubijam go reinstalacją. Na dużej maszynie mam takiego chochlika. Ale mam też programy nie do odtworzenia i to mnie wiąże, że nie reinstaluję.

--
Ludzie, którzy podniecają się swoim IQ, to frajerzy.
(C) Stephen Hawking