Re: [WINNT] Windows 10 - "Skrót"

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 10 - "Skrót"
From: JaNus <bez@adresu>
Date: Wed, 15 Jun 2016 01:17:58 +0200
W dniu 2016-06-14 o 12:18, Jacek W. pisze:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer]
"link"=hex:00,00,00,00

ma wyłączyć słowo "skrót" w nowo utworzonych skrótach.

Też mnie nieco irytuje owo dodawanie słówka "skrót", i zaciekawiło mnie to, że je można wyłączyć, ale... Używam W-7, i wygląda, że jest w nim nieco inaczej. W opisanym przez Ciebie miejscu rejestru jest mianowicie zapisane:
REG_BINARY      1e 00 00 00
 a nie hex !
- no cóż, zbyt pochopnie nie chcę dłubać w czymś, na czym znam się jak kura na procesorach... Jeśli nie "hex", lecz "bin" - to jaką wartość tam trzeba wpisać?