Re: [WINNT] skalowanie windows

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] skalowanie windows
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 29 May 2016 20:39:23 GMT
Witaj Radosław Sokół, 25 maj 2016 w 2016052511454700@grush.one.pl">news:2016052511454700@grush.one.pl
napisałeś/aś:

> https://blogs.msdn.microsoft.com/vcblog/2010/03/11/mfc-applications-n
> ow-default-to-being-dpi-aware/

> Zależy od aplikacji. Autor aplikacji musi uwzględnić skalowanie.
> Jeżeli tego nie zrobi, Windows skaluje okna przez zwykłe powięk-
> szanie obrazu (z rozmyciem).

Jeśl dobrze zrozumiałem, jeśli aplikacja wspira skalowanie to zwiększa
rozmiar swoich elemntów w wymiarach w pixelach. Jeśli nie, to jakoś
inczej, ale zasadnicza rodzielczość ekranu się nie zmienia. Czyli obraz w
teście jaki podałem w pierwszym poście został po prostu powiększony w ten
gorszy sposób.