Re: [WINNT] UPC Wi-Free... To chyba syf... Czyli sraka z dzierżawą...

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] UPC Wi-Free... To chyba syf... Czyli sraka z dzierżawą...
From: jerzu.xyz@irc.pl
Date: Tue, 03 May 2016 14:58:50 +0200
On Mon, 2 May 2016 19:14:37 +0200, "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
wrote:

>Tak mi się przypomniał niejaki Dariusz Sławiec (adres i telefon znane),
>(podobno) tłumacz przysięgły języka niemieckiego, z Sosnowca, znany jako
>Expert, Darius Jack, coś jeszcze...

Z Experta się wszyscy śmieli, jak proponował telefon na dwie karty.
Każdy mówił że to niemożliwe itp. A dziś się oakzuje, że jednak
możliwe. Wizjoner? ;)

Co do UPC WiFree - próbowałem tego kiedyś użyć. Niestety, miałem to
samo co Ty: albo nie potrafiło się urządzenie połączyć, albo jak się
połączyło, to za moment się rozłączało. I działo się tak nawet wtedy,
gdy w okolicy była jedna sieć UPC WiFree. W końcu wyłączyłem to
dziadostwo (okazało się, że jak modem wysyła WiFree, to nie działa
UPnP) i mam spokój.

http://jerzu.waw.pl GG:129280