Re: [WINNT] UPC Wi-Free... To chyba syf... Czyli sraka z dzierżawą...

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] UPC Wi-Free... To chyba syf... Czyli sraka z dzierżawą...
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Tue, 3 May 2016 11:42:00 +0200

Użytkownik "ACMM-033" <valhalla@interia.pl> napisał w wiadomości news:ng82nh$6ns$1@node2.news.atman.pl...
To napewno wina karty graficznej ;)

nonapewno! :)))

Jednak chyba to dźwięk :P

Posłuchaj sobie co w sieci lata, coś mi mówi że dhcp nakładają się na siebie, w którymś momencie dostajesz DHCPNACK i stery od karty głupieją, bo nie potrafią odświeżyć ip(dostajesz 0.0.0.0, po czym woła o adres

Fakt, z guglowania rzeczywiście namierzyłem się na taką możliwość... Gdyby

I to chyba to:
Z wbudowanego w system podglądu stanu co minutę wyrzucany jest adres i mam cztery zera, po 2-4 sekundach od nowa. Pomyślałem, aby po przydzieleniu adresu wyłączyć klienta DHCP, ale wtedy przydzielony adres natychmiast spada... Więc zipa dumna...

można było znieczulić system na to NACK, to może by rozwiązało sprawę... no bo w sumie, gdy DHCPNACK miesza, to może nic nie dać cackanie się z

Próbowałem parę miejsc w Rejestrze zerować, ale zipa dumna, znów. Przywróciłem im stan naturalny. Na komórczanie mam niecałe 2.2 giga do wykorzystania. Przeżyję, w grę da się grać, film na YT obejrzeć, choć to zżera już mocno dane, gra już nie tak bardzo.

udawaniem długiej dzierżawy... Chciałem w swoim andrucie poobserwować, ale
ponownie). Jak nie, to będziemy myśleć dalej, ale zacząłbym od sterów do sieciówki(nie koniecznie najnowszych).

Tylko czy któreś to przewidują? Bo czy w ogóle jest sens szukać? Spróbuję, choć bez większej nadziei... prędzej dokupię kompowi kartę WWLAN, do netu z komórki (lap jest do tego sprzętowo przygotowany), chociaż... No, spróbuję podjąć to wyzwanie.

Stery odnowiłem, zipa dumna, choć jakby żwawiej chodziły, ale nadal jest problem z DHCPNACK. Więc jadę przez komórczana... byle mu końcówka mocy nie wyparowała, bo jest wyraźnie ciepły i na ładowarce go trzymam, bo inaczej w kilka godzin pierdut i nima.

--
Wyindywidualizowaliśmy się
z rozentuzjazmowanego tłumu