Re: [WINNT] UPC Wi-Free... To chyba syf... Czyli sraka z dzierżawą...

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] UPC Wi-Free... To chyba syf... Czyli sraka z dzierżawą...
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Mon, 2 May 2016 19:14:37 +0200

Użytkownik " ...:::WISKOLER:::..." <jvfxbyre@burgh.rh> napisał w wiadomości x52f2tr0a80h.1nd2cwp9j8i23.dlg@40tude.net">news:x52f2tr0a80h.1nd2cwp9j8i23.dlg@40tude.net...
Na grupie pl.comp.os.ms-windows.winnt, osobnik mieniący się nazwą ACMM-033
naskrobał(a):

Proszę, nawijaj... Krata browca, jeśli pomożesz.

Nie podniecaj się, to taki lokalny zwierzak domowy. Animka, nie znasz?

Znam bardzo dobrze, jeszcze jako osobniczkę o nicku "Kaja" z pl.regionalne.warszawa, skąd zwiałem, bo za dużo trolli było.

No to zapodaj sobie przesłuchanie w googlu on ci wyjaśni. Zawsze coś palnie
ni z gruchy ni pietruchy.

Tak mi się przypomniał niejaki Dariusz Sławiec (adres i telefon znane), (podobno) tłumacz przysięgły języka niemieckiego, z Sosnowca, znany jako Expert, Darius Jack, coś jeszcze... On chociaż był zabawny. Jednym z wyskoków była chęć obudzenia wyłączonego fizycznie komputera, przez zaadresowanie się na jego IP. Ktoś mu nawet oferował, że o tej-i-tej godzinie, dacie, będzie czekał, IP i port podane, proszę uprzejmie, niech obudzi. Różniło go też to, że mimo wszystko, jednak wykazywał się choćby minimum wiedzy na poruszane tematy.

--
Wyindywidualizowaliśmy się
z rozentuzjazmowanego tłumu