Re: [WINNT] Problem z MS Office 2003

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Problem z MS Office 2003
From: "rageofhonor" <wein@wp.pl>
Date: Tue, 1 Mar 2016 20:52:29 +0100

Użytkownik "JaNus" <bez@adresu> napisał w wiadomości news:56d5e979$0$684$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 2016-03-01 o 14:48, rageofhonor pisze:

PS.: Powtórzę poprzednią poradę jeszcze raz: klikasz "Fx" na lewo
od paska od formuły, i masz dość jasne podpowiedzi co do działania
danej, wybranej funkcji, oraz jak i gdzie wpisać jej argumenty.
Nie musisz więc składni tych kilkudziesięciu funkcyj uczyć się na
pamięć, wraz z takimi drobiazgami jak to, czy tam ma być
przecinek, czy inny znak interpunkcyjny!

Potwierdź, czy niniejsze odczytałeś, bo może znów serwer
"połknął"!

Obojętnie czy wpiszę tam średnik czy przecinek nie chce przyjąć tej
funkcji.

Ale czy skorzystałeś (bo słowem się nie zająknąłeś, choć z naciskiem
pytałem!) z tej podpowiedzi co tu powyżej jest zachowana, aby składni nie pisać ręcznie, lecz wybierać formułę z menu / podpowiedzi?
Bo inny twój błąd był jeszcze w braku kropki:
IF.ERROR <--- jest chyba składnią prawidłową, a u Ciebie wyczytałem:
IFERROR - _bez_kropki_! Dlatego powtarzam 3-ci raz: korzystaj z wbudowany w EXcela system podpowiedzi co do składni funkcji...

Tak, niestety ta funkcja daje tylko wynik prawda lub fałsz
A mi do działania całego arkusza potrzebny jest wynik liczbowy. Czyli 0 na wypadek gdyby gdzieś był błąd