Re: [WINNT] Problem z MS Office 2003

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Problem z MS Office 2003
From: artiun <artiun@spam.wp.pl>
Date: Tue, 1 Mar 2016 22:54:04 +0100
W dniu 2016-02-29 o 01:32, rageofhonor pisze:
Mam nadzieję że grupa będzie właściwa. Jeśli nie to przepraszam

Nie mogę uruchomić funkcji w Excelu 2003
Chcę uruchomić funkcję. Typu:
      =IFERROR( A1 / B1, 0 )

By w razie błędu zwracał wartość 0

Jednak nie chce mi to wyjść. Co trzeba zrobić by zmusić Excel do tego?

Jest coś takiego.
Polecam.

RoboMind to ťrodowisko edukacyjne przeznaczone dla m│odszych u┐ytkownikˇw
komputera. Pozwala ono przyswajaŠ podstawy programowania, a tak┐e zapoznaje z
podstawowymi zasadami logiki, informatyki czy robotyki.

Oprogramowanie stworzone zosta│o w celu wspierania edukacji technicznej na
ca│ym ťwiecie. Przeznaczone jest ono g│ˇwnie do m│odszych odbiorcˇw - uczniˇw
szkˇ│ podstawowych i gimnazjalistˇw, pozwalaj╣c im poznawaŠ podstawy
programowania. Praca, a w zasadzie nauka z programem odbywa siŕ poprzez
sterowanie robotem, ktˇry ma za zadanie wykonaŠ rˇ┐ne czynnoťci na planszy.

RoboMind opiera siŕ o autorski jŕzyk programowania ROBO, ktˇry dysponuje
podstawowymi oraz zwiŕz│ymi zasadami. Narzŕdzie pozwala tworzyŠ proste
skrypty, w ktˇrych podstawowe operacje robota realizowane s╣ przez funkcje -
np. podnieť, wLewo, naprzˇd itp. îrodowisko uczy logicznego myťlenia i
rozwi╣zywania problemˇw, z ktˇrymi spotkaŠ siŕ mo┐na w ┐yciu codziennym oraz
przemyťle.

Uwaga!

îrodowisko wykorzystywane mo┐e byŠ do programowania robotˇw LEGO Mindstorms NXT.

Sorry za braki, opis stary - choć dla zabawy nie jednemu się przyda.
Szkoda, że nie kontynuowany. Zapewnia lepszą zabawę niż gry.

--
Artur