Re: [WINNT] Problem z MS Office 2003

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Problem z MS Office 2003
From: JaNus <bez@adresu>
Date: Mon, 29 Feb 2016 01:55:48 +0100
W dniu 2016-02-29 o 01:32, rageofhonor pisze:
Mam nadzieję że grupa będzie właściwa. Jeśli nie to przepraszam

Nie mogę uruchomić funkcji w Excelu 2003 Chcę uruchomić funkcję.
Typu: =IFERROR( A1 / B1, 0 )

By w razie błędu zwracał wartość 0

Jednak nie chce mi to wyjść. Co trzeba zrobić by zmusić Excel do
tego?

Ja używam polskojęzycznej wersji, może w angielskiej jest inaczej, ale
raczej nie. Widzę, że zamiast koniecznego tam średnika, używasz przecinka.
Czyli powinno być:
=IF.ERROR( A1 / B1; 0 )

 No ale jeśli nie chcesz sobie zawracać głowy takimi detalami, jak
zapamiętywanie różnych niuansów podobnego typu, to nie wpisuj formuł z głowy, lecz na lewo od paska formuły klikaj na symbol "fx", i wtedy wybieraj funkcje z listy, i będziesz miał dość czytelne podpowiedzi.
Jeżeli nie chwytasz, to znowu zapytasz...

Dobre rady nic nie kosztują

   i przeważnie warte są
                swojej... ceny!