Re: [WINNT] Problem z MS Office 2003

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Problem z MS Office 2003
From: artiun <artiun@spam.wp.pl>
Date: Tue, 1 Mar 2016 22:48:41 +0100
W dniu 2016-03-01 o 22:17, Adam pisze:
W dniu 2016-03-01 o 22:10, ACMM-033 pisze:

Użytkownik "rageofhonor" <wein@wp.pl> napisał w wiadomości
Tak, niestety ta funkcja daje tylko wynik prawda lub fałsz
A mi do działania całego arkusza potrzebny jest wynik liczbowy. Czyli
0 na wypadek gdyby gdzieś był błąd

Nie mam Excela, więc tak sie nie wczytywałem... a nie da się wyłapać
wprost wystąpienia sekwencji "TRUE"/"PRAWDA" i "FALSE"/"FAŁSZ", czy
odpowiednika - i do tego stosownie do potrzeb, wprost przypisać wartość
liczbową, którą można uwzględnić w obliczeniach/zależnościach/warunkach?

Da się, tak jak pisałem wczoraj ogólnie - czyli zagnieżdżenie funkcji, oraz
jak miab napisał wprost:

W dniu 2016-03-01 o 15:06, miab pisze:
 >(...)
 > =JEŻELI(CZY.BŁĄD(A1);0;1)

Nic tylko zabić.
Pani przyjmowana na sekretarkę robi bardziej skomplikowane rzeczy w exel'u (innych arkuszach kalkulacyjnych). I mimo tego, że ma duży cyc to musi (MUSI) coś umieć!
A ten tego nie umie zrozumieć?

=JEŻELI(CZY.BŁĄD(A1);0;1)

wolę eng. bo wszędzie tak samo (spotkałem polską wersję - nie wiem po jaki ch.., to korzystałem z Fx (trudno):)

if, if.error

--
Artur