[WINNT] Brak obrazu na monitorze ,i try awarjny w Win10

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Brak obrazu na monitorze ,i try awarjny w Win10
From: Z_D <aquarius@aqua.pl>
Date: Sat, 13 Feb 2016 21:00:43 +0000 (UTC)

1.
Nieopatrznie grzebnąłem przy opcjach wyswietlania obrazu na monitorach.
kliknąłem na zewnetrzny spodziewajac sie wyswietlenia jakiegoś menu.
 A tu zonk! Obraz z monitora znikł na dobre i żadne znane mi metody
( nie znam zadnych na PC, w odróżnieniu od laptopa) mi nie pomagają.
 Obraz pokazuje sie przy starcie BIOS, a potem znika z
komuniaktem "No signal". Monitor sprawny, podłaczony do laptpa
działa iealnie. Poradzi ktoś moze jak mogę obraz przywrócić na monitor????

2.
Jak można uruchomić W10, od zera - w trybie awaryjnym???
Uciekł mi obraz z monitora, własnie to co wyżej
 (przestawiona karta graf???)
i nie mam dostepu do systemu....
Pytanie :)

--