Re: [WINNT] Brak obrazu na monitorze ,i try awarjny w Win10

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Brak obrazu na monitorze ,i try awarjny w Win10
From: JaNus <bez@adresu>
Date: Sat, 13 Feb 2016 22:26:08 +0100
W dniu 2016-02-13 o 22:00, Z_D pisze:

  Obraz pokazuje sie przy starcie BIOS, a potem znika z
komuniaktem "No signal". Monitor sprawny, podłaczony do laptpa
działa iealnie. Poradzi ktoś moze jak mogę obraz przywrócić na monitor????

A masz Ty kartę graf. dualną, bądź 2 karty? Jeśli tak, to może (z jakichś powodów znanych jedynie złośliwym krasnoludkom, i być może Bilowi Gatesowi) obraz żeś przeniósł na "drugi pulpit"? W zasadzie nic takiego zdarzyć się nie powinno (przeniesienie, bez obrazu na pierwszym), ale komputerowe chochlik potrafią rzeczy, o których się filo(logom) nie śniło ;) Jeśli masz drugie gniazdko do monitora w kompie, to zobacz, czy ten "zagubiony" sygnał nie pojawia się tam. No ale jeśli Twój komp nie ma fizycznej możliwości wyświetlenia czegoś na alternatywnym wyjściu grafiki, to zdarzyć się musiało coś całkiem innego. No bo nawet ludzie z MS-tu nie są aż tak porąbani, aby dać możliwość przełączenia na kartę graf. której... nie ma!

Dobre rady nic nie kosztują

   i przeważnie warte są
                swojej... ceny!