Re: [WINNT] Brak obrazu na monitorze ,i try awarjny w Win10

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Brak obrazu na monitorze ,i try awarjny w Win10
From: "Piotr B. [pb2004]" <p_borkowski@nospamgazeta.pl>
Date: 14 Feb 2016 11:40:03 GMT
Z_D <aquarius@aqua.pl> wrote:
> 1.
> Nieopatrznie grzebnąłem przy opcjach wyswietlania obrazu na monitorach.
> kliknąłem na zewnetrzny spodziewajac sie wyswietlenia jakiegoś menu.
>  A tu zonk! Obraz z monitora znikł na dobre i żadne znane mi metody
> ( nie znam zadnych na PC, w odróżnieniu od laptopa) mi nie pomagają.
>  Obraz pokazuje sie przy starcie BIOS, a potem znika z
> komuniaktem "No signal". Monitor sprawny, podłaczony do laptpa
> działa iealnie. Poradzi ktoś moze jak mogę obraz przywrócić na monitor????

Spróbuj kombinacji klawiszy Win+P (tzw. Presentation Display Mode). Ma
ona ztcp 4 ustawienia w tym 'Tylko ekran komputera' i 'Tylko drugi
ekran'. Choć może to nie zadziałać bo coś musi być nieźle pomylone w
sterownikach grafiki że umożliwiły przełączenie na nieistniejący
wyświetlacz.

> 2.
> Jak można uruchomić W10, od zera - w trybie awaryjnym???

Nie da się w rozumieniu trybu awaryjnego z w7 i starszych (a
przynajmniej w takiej sytuacji jak twoja). Jeśli komputer ma UEFI i tzw.
fast boot jedyna opcja do wejścia do trybu odzyskiwania to być może
kilkukrotny reset podczas uruchamiania systemu aby ten tryb został
uruchomiony automatycznie. Jeśli w UEFI fast boot jest wyłączony zawsze
możesz skorzystać z nośnika instalacyjnego W10.

--
Piotr Borkowski