Re: [WINNT] Jak uzyskać w Wi-Fi pełna prędkość

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak uzyskać w Wi-Fi pełna prędkość
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Mon, 8 Feb 2016 22:59:08 +0100

Użytkownik "Robert Winkler" <noone@nowhere.org> napisał w wiadomości news:56b8c360$0$22832$65785112@news.neostrada.pl...
Jak bym nie próbował, to nie mogę wyjść z transferem
ponad 17-18 Mbps.
Telefon podpięty do tego samego Wi-Fi jest w stanie
uzyskać transfer na poziomie 45 Mbps,
a laptop nawet 20 nie osiąga.
Może jest tu ktoś, kto też walczył z tym u siebie,
uzyskał lepsze wyniki
i byłby chętny aby się podzielić spostrzeżeniami.

Ja tam Szklarence względem transferu przez wifi niezbyt ufam, ale trochę pomogła tradycyjna sekwencja, wszystkim znana
netsh int ip reset c:\nul
netsh winsock reset
i restart.
Poeksperymentowałem ostatnio, dedykowanym programem od operatora, zmiana była w granicach błędu statystycznego, choć na lepsze, byc może speedtest pokazałby to wyraźniej. Po sekwencji transfer poprawił się (podejrzewam, że jest ch...wy sterownik) i dociągam do ok. 65 Mbps. Pod Linuxem poszło ok. 75 Mbit i transfery były stabilniejsze. Host to 150/10.
Nie wiem czemu, czasem taki ruch bez powodu pomaga.

to ja tego też nie powiem!
(C) Tewje do Pana Boga.