Re: [WINNT] Win10 - hibernacja oraz uśpienie działają nieprawidłowo

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Win10 - hibernacja oraz uśpienie działają nieprawidłowo
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Thu, 18 Feb 2016 23:35:07 +0100
Dnia Wed, 17 Feb 2016 12:21:23 +0100, ACMM-033 napisał(a):

> Jakieś urządzenie, czy nie zostało pozostawione w uruchomieniu - wybudzanie
> od... od... od..., sprawdź, czy np. nie ustawił się "budzik", gdzie wprost
> można ustawić, kiedy. Czasem ptaszek uruchamiający opcję może być bardzo
> niepozorny.

Sprawdzić BIOS - owszem - warto. Po to, by poustawiać, które urządzenie może
wybudzać ze stanu uśpienia / hibernacji. Potem się okazuje, że dodatkowo
trzeba by to jeszcze w Windows poustawiać.

> Klawiatura, mysza... Mój duży komputer, zgaszony z XP, może się odpalić z
> klawiatury. Zgaszony z W7 także po ruchu myszą. Odłącz myszę i zobacz, czy
> nadal się będzie budzić, spróbuj odłączyć też klawiaturę. Może jakieś
> przerwanie na USB? Moja myszka czasem, jak jej nie ruszam, pobłyskuje
> oświetlaczem, jakby coś się jednak ruszyło. Mając W7, uzyskiwałem tak
> wybudzenie, co można w opcjach w systemie wyłączyć. Tym razem chyba nawet
> nie w BIOSie, lecz w Windzie.

Jakie przerwanie znowu? A co do błyśnięcia czujnikiem w myszy - a żadnych
wibracji nie było? Nie postawiłeś czegoś na biurku na ten przykład?
Wystarczy minimalny wstrząs i myszka się „budzi”.

[ Optymiści wierzą, że świat stoi przed nimi otworem. Realiści wiedzą,     ]
[ gdzie świat ma ten otwór...                         (znalezione w necie) ]