Re: [WINNT] Win10 - hibernacja oraz uśpienie działają nieprawidłowo

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Win10 - hibernacja oraz uśpienie działają nieprawidłowo
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Wed, 17 Feb 2016 19:06:03 +0100

Użytkownik "JaNus" <bez@adresu> napisał w wiadomości news:56c4acc3$0$22836$65785112@news.neostrada.pl...
hibernacja) - zerowe napięcie na USB. Ale inny, starszy komp podaje tam nie-gasnące zasilanie. Czy to by oznaczać mogło, że jakiś diwajs w niego wpięty - miałby możność "ożywienia" PC-ta?

Jeśli tylko elektronika ma ustawione czuwanie i wybudzanie zależne od *.*, to czemu nie? Zapodanie napięcia na USB wyłączonej maszyny może zależeć a. od ustawień w systemie/BIOSie, b. od przestawienia zworki, w starszych płytach. Jak wspominałem, testowany na dużym kompie W7 wybudzał maszynę z uśpienia, po ruchu myszą. Nawet chyba ba w opcjach, które urządzenie ma, jakby to powiedzieć, priorytet w wybudzaniu. A nawet, włączaniu kompa od zera. Normalnie włłączam z klawiatury. A, muszę postawić maszynę na stół i zobaczyć, czy odpali z klawiatury USB, bo z PS/2 odpala jak należy. Mysza, wpięta w USB, na wyłączonym kompie pomryguje światełkiem i nic się nie dzieje. Chyba, że komp zamknięty z W7 (hmm... nie pamiętam, czy i z Linuxa mi nie budziło...?), to klik zapala. 2-3 maszyny miałem pod swoimi rękami, co budziły się, a nawet włączały, od operowania myszą właśnie.

to ja tego też nie powiem!
(C) Tewje do Pana Boga.