Re: [WINNT] W7 - dziwny proces svchost.exe

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] W7 - dziwny proces svchost.exe
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Tue, 26 Jan 2016 04:14:53 +0100

Użytkownik "Olek" <olotestSPAMFE@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:56a69317$0$654$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 24.01.2016 o 21:38, ACMM-033 pisze:
dochodzi do końca i system się uruchamia. Nie dałem rady uruchomić
Linuxa, bo nie ma w opcji startu z CD.

Wystarczy użyć dyskietki, która bootuje z CD. Narzędzie było dołączone do Slackware w wersji sprzed dziesięciu lat.

I o tym myślałem za dawniejszych czasów, nawet coś próbowałem wymolestować od gugla, ale zwroty dawał, powiedzmy, nieswoiste. Zobaczę na giełdzie, może kupię porządne SIMy z parzystością, 6 sztuk, może nie zedrą ze mnie chu..chu..cholera wie ile, na giełdę daleko nie mam, a i Most Łazienkowski już otwarty, więc i czasu mi taka podróż dużo nie zajmie.

ftp://ftp.slackware.pl/pub/slackware/slackware-11.0/rootdisks/sbootmgr.dsk

sbootmgr.dsk

O, dzięki... choć... czy odpali CDROM SCSI, bo taki mam (choć chu..tentego..chałowo działa, chyba go podmienię. Zależy mi, aby był SCSI, zwolni się miejsce dla dysków ATA, startowy HDD też jest SCSI)...? Ale Pingwin nie taki głupi, więc chyba tak... Spróbuję też XP jeszcze raz położyć, bo nie ukrywam, instalkę