Re: [WINNT] Windows 7 nie zapamiętuje rozmiaru ostatnio otwartego okna

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 7 nie zapamiętuje rozmiaru ostatnio otwartego okna
From: john Stuntman <profesor.fir@gmail.com>
Date: Sat, 26 Dec 2015 18:18:19 -0800 (PST)
W dniu czwartek, 24 grudnia 2015 13:24:07 UTC+1 użytkownik kmark napisał:
> 2- zmienić uprawnienia dla odpowiednich kluczy rejestru, czyli odmówić
> systemowi prawa do ingerencji w zapisane wartości, po ustawieniu
> pożądanej wielkości okien wymienionych folderów.
> Tego sposobu jeszcze nie próbowałem. Nie chcę być mądrzejszy od MS i
> zmieniać  ich domyślne ustawienia.

to akurat mozna bo rejestr to po prostu globalna ksiega ustawien 9dosyc
balaganiarska i tzeba uwazac by czegos nei wykasowac)

z tym ze to jednak powinno dzialac samo i
wydaje mi sie ze problem jest byc moze odwrotny
tj ze byc moze windows nie moze wlasnie sam sobie zapisac rozmiaru przy
zamykaniu,
tak ze kolega moglby przynajmniej obluknac jakie tam sa ustawienaia czy jest
tam ten wpis o zablokowaniu i jak te ustawienia zmieniaja sie w zaleznosci od
manipulowania oknami

jest jakas przyczyna czemu to sie nie zapisuje pewnie moze nei windows jest tu
problemem ale jakies programy ktore cos namnieszaly (?).. nie wiem

zawsze jak cos dziwnego dzieje sie w systemia to ja bym obluknal liste
uruchomionych procesow w proces explorerze i popatrzyl czy nie ma tem czegos
dziwnego 9co dzina a co nei dziwne mozna poznac po kolumnie producent i ew przy
pomocy wyszukiwania informacji czym dany proces jest w necie po wpisywanych
nazwach) po czym pokilowal i patrzyl czy po przykilowaniu  juz te okna dzialają