Re: [WINNT] Windows 7 nie zapamiętuje rozmiaru ostatnio otwartego okna

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 7 nie zapamiętuje rozmiaru ostatnio otwartego okna
From: john Stuntman <profesor.fir@gmail.com>
Date: Sat, 26 Dec 2015 18:09:00 -0800 (PST)
W dniu sobota, 26 grudnia 2015 21:45:44 UTC+1 użytkownik kmark napisał:
> U moich dwóch znajomych, którzy tak jak ja posiadają Win7 Home Premium
> wymienione okna otwierają się zawsze w pełnym wymiarze

aha jesli tak to nie jest ten problem jaki mialem na mysli (tamto dotyczy
raczej okreslonych programow a nie wuchty systemowych okien) Systemowe powinny
faktycznie zapamietywac rozmiar (ktory one gdzies sobie zapisuja moze w
rejestrze albo pliku ini - moze w tym tkwi problem ze nie moga zapisac tych
plikow ?)
Troche dziwnie brzi tez to rozciagania okien - nie da sie ich po prostu
maksymalizowac?

na razie ide spac ale jutro postaram sie cos znalezc w google