Re: [WINNT] Windows 7 nie zapamiętuje rozmiaru ostatnio otwartego okna

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 7 nie zapamiętuje rozmiaru ostatnio otwartego okna
From: john Stuntman <profesor.fir@gmail.com>
Date: Sat, 26 Dec 2015 09:51:36 -0800 (PST)
W dniu czwartek, 24 grudnia 2015 13:24:07 UTC+1 użytkownik kmark napisał:
> Witam,
> Problem dotyczy rozmiarów okien takich folderów jak: kosz, komputer,
> panel sterowania, explorator windows itp.
> Chciałbym, aby te foldery po ich otwarciu miały rozmiar zapełniający
> cały ekran.
> Niestety, po otwarciu dowolnego z nich, zajmuje on powierzchnię około
> 1/3 ekranu.
> Przystępuję więc do naciągania tego okna do każdej z krawędzi ekranu.
> Po naciągnięciu zamykam okno.
> Według mojej wiedzy, przy następnym otwarciu, winny się one otworzyć w
> [...]

o ile pamietam jako programista moge podac w danym programie jaki rozmiar i
jaka pozycje lewego gornego rogu mam miec okno przy starcie.. dopiero o ile
pamietam jak nie podam tego to okno przy uruchmomieniu bedzie
mialo rozmiar taki jaki mialo przy ostatnim zamknieciu (troche nie pamietam bo
dawno to czytalem, w swoich programach ustawiam na sztywno choc masz byc moze
racje i lepiej by bylo zrobic tak by sie zapamiatywalo)

- o ile tak to nic nie zrobisz jesli programista zakodowal na stale to bedzie
sie otwierac tak jak zakodował
(ew o ile pamietam mozna wyslac oknu systemowe polecenie by zmianilo rozmiar
z innej aplikacji ale to jest juz troche inna baja)

(pozniej doczytam w dokumentacji winapi na ten temat jesli bardzo koledze
zalezy)