Re: [WINNT] Czcionki w Win 10

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czcionki w Win 10
From: john Stuntman <profesor.fir@gmail.com>
Date: Fri, 18 Dec 2015 09:57:41 -0800 (PST)
W dniu piątek, 18 grudnia 2015 09:58:33 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:

> Chyba masz jakąś inną wersję 10tki. Ja ogólnie nie mogę na ten system
> narzekać - wszystko gra, poza personalizacją grafiki. Tu zastosowano
> rozwiązania chyba sprzed potopu. Druga sprawa jest taka że to może
> częściowo wina laptopa i jego małego ekranu, w formacie 16x9 na dodatek,
> który ewidentnie mi nie leży. Przy jakimś 24" w formacie 3x4 być może by
> to lepiej wyglądało.

ja mam chyba 24 lub 25 cali 16 do 9, to i tak raczej maly monitor tyle ostry
obraz

czy ktos wie moze jakie są realne mozliwosci
zakupu wiekszego monitora? moze a moze nawet powinien byc uzywany bo chodzi o
wydanie jak najmniejszej kasy i otrzymanie jak najwiekszego monitora, powinien
tez najlepiej uciagnac  spora rozdzialke typu 1900 x 1000

jak taki monitor kupic i jaki to bylby ekran i jaki koszt, tak naprawde
chcialbym co najmniej 25 % wiekszy niz moj obecny (czyli wychodziloby z 30 cali
lub wiecej) (mogloby byc podejrzewam i z 50)