Re: [WINNT] Czcionki w Win 10

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czcionki w Win 10
From: john Stuntman <profesor.fir@gmail.com>
Date: Sun, 13 Dec 2015 10:57:56 -0800 (PST)
W dniu niedziela, 13 grudnia 2015 09:39:00 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:

> Komp z win 10 to laptop z ekranikiem zaledwie 17" (1600x900) a więc
> skalowanie mogę wybrać co najwyżej na 150%. Zresztą to już nie ważne,
> pokombinowałem trochę z wyświetlaniem, i przyniosło to skutek w powstać
> tego że okno "zmień tylko rozmiar tekstu" stało się aktywne, no i tu
> przy skalowaniu 125% standardową czcionkę (9) wystarczy  tylko pogrubić
> dla wszystkich opcji. Pytanie, dlaczego to okno z opcjami wyboru
> rozmiaru czcionki wcześniej nie było aktywne, czy to norma gdy się
> aktualizuje z 7ki na 10tkę?

musze powiedziec ze i ja mam cos byc moze podobnego, jesli ustawie skalowanie
okien na 175% to windows zachowuje sie \a little buggy' (np podzialy przy
przeciaganiu do rogow bywaja nierowne, przy przeciaganiu do dolnych rogow
animacja rozszarzania sie okna na cwiartke miga kilkukrotnie nim sie wykona, nt
opzje zaawansowane nie chca sie wogole otworzyc)
ogolnie bardzo denerwujace wczesniej o ile pamietam tego nie bylo mimo ze
mialem ustawione okna na 175% (tekst na 150%)
Teraz zmusilo mnie to na ustwaienie 150/150 - tez ujdzie choc wolalem 175 (bo
lubie siedziec dalej od monitora), cholera jasna "/