Re: [WINNT] Czcionki w Win 10

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czcionki w Win 10
From: john Stuntman <profesor.fir@gmail.com>
Date: Wed, 16 Dec 2015 06:14:22 -0800 (PST)
W dniu środa, 16 grudnia 2015 11:46:06 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:

> Faktycznie niezły obraz. Zresztą ja na jakość obrazu typu kolory,
> ostrość czy kontrast też nie mogę narzekać, są na zadowalającym
> poziomie. Problematyczne jest tylko wyświetlanie elementów systemu
> operacyjnego.
> O co chodzi z tą "siatką", i czy jest możliwość jej ustawiania?

jak to wyglada u mnie nie zobaczysz bo wielkosc pikseli, ostrosc obrazu i
kolorów zalezy od mojego monitora - to jest tylko ilustracja wielkosci i
proporcji, u mnie obraz jest ostry jak brzytwa (moj monitor phillips w 1920 x
1080 sredniej wielkosci nawet nie wiem ile cali, razem z win10 jakos dobrze
sobie z tym radzi, choc i tak wolalbym kupic naprawde jakis bolasty monitorr)

wyrownaj ikony do siatki jest pod prawym klawiszem w menu kontekstowym na
pulpicie, tam gdzi etez mozna ukryc wszystkie ikony (fajna opcja, mi brakuje
jak wspomnailem jeszcze opcji kompletnego dostosowywania traya i skrotow na
paskach)