Re: [WINNT] Czcionki w Win 10

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czcionki w Win 10
From: Trybun <chgv@rw.cb>
Date: Fri, 18 Dec 2015 09:58:20 +0100
W dniu 2015-12-16 o 15:14, john Stuntman pisze:

Faktycznie niezły obraz. Zresztą ja na jakość obrazu typu kolory,
ostrość czy kontrast też nie mogę narzekać, są na zadowalającym
poziomie. Problematyczne jest tylko wyświetlanie elementów systemu
operacyjnego.
O co chodzi z tą "siatką", i czy jest możliwość jej ustawiania?
jak to wyglada u mnie nie zobaczysz bo wielkosc pikseli, ostrosc obrazu i
kolorów zalezy od mojego monitora - to jest tylko ilustracja wielkosci i
proporcji, u mnie obraz jest ostry jak brzytwa (moj monitor phillips w 1920 x
1080 sredniej wielkosci nawet nie wiem ile cali, razem z win10 jakos dobrze
sobie z tym radzi, choc i tak wolalbym kupic naprawde jakis bolasty monitorr)

wyrownaj ikony do siatki jest pod prawym klawiszem w menu kontekstowym na
pulpicie, tam gdzi etez mozna ukryc wszystkie ikony (fajna opcja, mi brakuje
jak wspomnailem jeszcze opcji kompletnego dostosowywania traya i skrotow na
paskach)

Ja z kolei nie mogę dobrać właściwych proporcji. Nawet najgorszy Linuks sprzed lat ma większe możliwości personalizacji wyświetlanego obrazu od Win10.
Dzięki za info o "siatce",