Re: [WINNT] Aktualizacja 1511 10586

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Aktualizacja 1511 10586
From: john Stuntman <profesor.fir@gmail.com>
Date: Sat, 12 Dec 2015 07:06:05 -0800 (PST)
W dniu czwartek, 10 grudnia 2015 21:54:08 UTC+1 użytkownik Wiktor S. napisał:

> Nie wiem jak reszta, ale Total Commandera u mnie nie wyciął. W ogóle nie
> zauważyłem żeby wyciął cokolwiek.

mi total commndera tez nie \wycial\ anie nie zrobil z nim nic innego, napisal
ze cpu-z jest niekompatybilny i go chyba zdezinstalowal, ale pewnie byl
niekompatybilny i moge zainstalowac nowsza wersje, innych programow nie ruszyl
download i aktualizaje poszla sprawnie (download z godzine instalacja ze 40
minut, cos w tym stylu, z efektu bylem i jestem bardzo zadowolony)