Re: [WINNT] Aktualizacja 1511 10586

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Aktualizacja 1511 10586
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Sat, 12 Dec 2015 13:36:10 +0100
Dnia Thu, 10 Dec 2015 22:08:12 +0100, Robert Winkler napisał(a):

> Dziwne, masz komputer do pracy
> a w ustawieniach Windows Update nie zaznaczyłeś
> w opcjach zaawansowanych,
> aby działał on w trybie odroczonej aktualizacji?
>
> Jak mam komputer do pracy, to instaluje od razu wszystkiego nowego.
> Tak samo z aktualizacjami
> daj "testerom" kilka miesięcy na znalezienie tego typu problemów,
> a ty skorzystaj później z wersji wolnej od problemów.
>
> No chyba że nie instalowałeś wersji 10586 poprzez Windows Update,
> tylko pobrałeś gdzieś z jakiegoś forum obraz nowej wersji.
> Mogłeś trafić przez przypadek na Insider Preview
> [...]

Nie. Instalowana była z gwizdka normalnie zakupiona w sklepie 10 Home.
Akurat w studiu, w którym pracuję wersji Pro nie potrzebujemy - to i tak
jedyna stacja z Windows na pokładzie. Do programu Insider Preview tej
instalacji nie wciągałem.

[ Kobieca logika: marzyć o księciu na białym koniu, a gdy się książę trafi,]
[ to narzekać, że leży taki na kanapie, zamiast zap…dalać jak robotnik     ]
[ lub chłop pańszczyźniany.                               (JoeMonster.org) ]