Re: [WINNT] Okienka z filmikami

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Okienka z filmikami
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Thu, 3 Dec 2015 12:11:16 +0100

Użytkownik "Trybun" <chgv@rw.cb> napisał w wiadomości news:566012a0$0$22843$65785112@news.neostrada.pl...
Bo szkoda, że tak Linuxa spier...ić można.

Tak nawiasem samego Linucha też idzie spieprzyć. Od wielu już lat używam

Nie inaczej. Jest przysłowie "Kto chce psa uderzyć, kij znajdzie".

OpenSuse, w zasadzie system bezproblemowy, jednak przedostatnia wersja to już nie była taka bezproblemowa, a ostatniej to nawet nie jestem w stanie wypróbować, niby się zainstaluje jednak nie sposób jej wystartować.. Tak że wróciłem do wcześniejszej wersji.

Analogicznie, już nie tak ciepło podchodzę do Ubuntu, z powodu zmiany interfejsu. Kiedyś, że tak powiem, leżał mi jak ulał i łatwo było mi się połapać co gdzie jest, także pamięci mniej zajmował, ech, gdzie te czasy, gdzie zainstalowal mi się na 192MB RAM i pomykał dzielnie. Jakiś czas potem, chciałem go połozyć na 384 RAM i ni chu...dego wieprza. Zaś zawartość interfejsu nabrała badziewi wszelakich, przebajerowana została pierdylionem niepotrzebności. A dźwięk uruchamiania systemu amba fatima, nawet porady z sieci nic nie dały...

zrobiłem i już nie drażni tak oczu, na chuj mi - przepraszam - facebook?) i niech zajmuje niepotrzebnie miejsce, niż wypieprzyć i pozbyć się też telefonu.

Ale czy ta totalna de-instalka nie spowoduje jakichś perturbacji w systemie?

Liczę się z tym, ale jeśli fejsbuka wyjebię, to myślę, że nie powinno się stać nic wielkiego. A w razie czego zrobi się jak ze starą Kaazą i Imesh-em, które miały wprasowane szpiegowanie, podmieniając jej plik szpiona na tzw. dummy file, bez niego program nie uruchamiał się. Tym szpionem jest/był Cydoor, a plik cdclint.dll. A mój Szajsung - juz postaram się to tak zrobić, żeby telefon nie stracił życia, lub chociaż najważniejszych funkcji.

--
Telespamerzy:
814605413 222768000 616285002 845383900 224093185 896510439 896126048