Re: [WINNT] Okienka z filmikami

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Okienka z filmikami
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Sun, 22 Nov 2015 12:31:13 +0100

Użytkownik "Trybun" <chgv@rw.cb> napisał w wiadomości news:56517673$0$661$65785112@news.neostrada.pl...
Dla próby strona w WAP 1.x
http://www.dictionary.pl/wap/
IE8 oraz Fx chcą zapisywać plik, pozostałe wyświetlają skrypt XML, tylko stara Opera to umie.
Dociągnął bym Operkę do swojego Andruta, ale nie mam miejsca... :P :)))
(Samsung Galaxy Core Plus = SM-G350)

A pewnie miejsce w pamięci jest..? Bo u mnie jest prawie 7 GB wolnego a

No, to zależy w której, ale zasadniczo jest. Wsadziłem fonowi kartę 32 giga i obecnie mam prawie dyszkę. Ale...

z Google Play nie tylko mnie idzie pobrać nic nowego ale nawet aktualizować programów. Komunikat - "Nie można zaktualizować z powodu braku miejsca w pamięci urządzenia".. Coś ewidentnie jest skopane w tym systemie.

No właśnie. Jest zdecydowanie. Zapewne Syndrom Leniwego Programisty, który pewnie na ciężkim kacu, zabierając się do pisania tego, czy owego nie przewidział w ogóle, że karty pamięci są tanie... no, niedrogie, oraz tego, że często jest na nich sporo miejsca. I w rezultacie właśnie to moje "Ale" z poprzedniego akapitu, nie mylić z gatunkiem piwa, uparcie ładują program, czy co gorsza, jego dane, do pamięci podstawowej, której nienajdroższe urządzenia mają nienajwięcej (mój Szajsung Galaxy Core Plus, SM-G350 ma 4 GB i 78MB RAM)... i nie chodzi o RAM, gdyż już dawno temu wymyślono coś, jak bankowanie, czy stronicowanie, etc. i potrafiono to zrobić już nawet w Commodorowskim (C64) systemie GEOS (rzecz jasna, ładowany wpierw z zewnątrz), który mając 64 kB RAM ze swojego kompa, potrafi dzięki temu pracować z blokami danych ponad 100 kB, bo swapuje na dyskietkę, turbo 10x. Chodzi o pamięć podstawową urządzenia, porównałbym to chyba do sytuacji, gdzie komputer ma np. powiedzmy, mój..., 2GB RAM, a programista uparcie pcha wszystko do podstawowych 640kB, program i dane, w rezultacie czego program albo się nie uruchomi, albo się wywali z przepełnienia. A dodana w formie karty pamięć rzyga z nudów, że nikt w niej nie zostawia danych i jest jej samotnie, i źle. I tak, jak jedna z automap grzecznie legła z danymi na tej karcie, tak inna za fiuta, pchała wszystko do wewnętrznej, w rezultacie zapychając te 4GB niemal błyskawicznie. No i nie można zainstalować z przepełnienia pamięci jego mać... I tak mam w "Sklepie" kilkadziesiąt "żądań", a nie mam ich gdzie włożyć, bo... wiadomo co, a na karcie 10 prawie giga, czy 7... ale i tak jeszcze a jeszcze, nudzi się jak mops. Są to gry logiczne, gdzie trzeba wysilić swój komputer białkowy.
Nie wiem, czy jest jakaś alternatywa...?

--
Telespamerzy:
814605413 222768000 616285002 845383900 224093185 896510439 896126048