Re: [WINNT] Okienka z filmikami

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Okienka z filmikami
From: animka <animka@tonieja.wp.pl>
Date: Fri, 27 Nov 2015 02:39:03 +0100
W dniu 2015-11-26 13:50, radekp@konto.pl pisze:
Thu, 26 Nov 2015 13:24:34 +0100, w <5656f9f5$0$639$65785112@news.neostrada.pl>,
Trybun <chgv@rw.cb> napisał(-a):

Chodzi o pamięć wewnętrzną. U Ciebie jak piszesz jest jej wolnej tylko
1.83MB, np. ja mam jej w swoim telefonie prawie 130MB wolnej. ale nawet
taka ilość to za mało aby zaktualizować np. Google Play, czy ogólnie
zainstalować coś z Google Play. Wybór zewnętrznej karty SD jako
domyślnego  miejsca instalacji programów nic w tej kwestii nie zmiana. W
swoim telefonie mam tą opcję wybrana od samego początku, i na karcie
jest cala masa wolnego miejsca jednak system informuje ze jest jego za
mało.

Może wyłącz i włącz telefon to się naprawi. Ja mogę dużo jeszcze zainstalować, ale zainstalowałam tylko to co jest mi potrzebne, niepotrzebnego chłamu nie potrzebuję. Chciałabym wywalić systemowa aplikację Hangout(czy jakos tak), ale toto nie da sie odinstalować czy usunąc. Wyłączyłam w tej aplikacji chociaż te sms-y i mi jakiś pętak wróż smsów już nie przysyła.

--
animka