Re: [WINNT] Okienka z filmikami

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Okienka z filmikami
From: Trybun <chgv@rw.cb>
Date: Thu, 3 Dec 2015 11:00:29 +0100
W dniu 2015-11-26 o 14:42, ACMM-033 pisze:

Użytkownik "Trybun" <chgv@rw.cb> napisał w wiadomości news:5656f9bc$0$693$65785112@news.neostrada.pl...
Odpada. Fon za zyla... i tak wziąłem najlepszy, jaki był. Sferia, sieć CDMA szła do wyłączenia, poczti w wirtualkę pod infrą Polkomtela.

Ale orta zrobiłem... nie "poczti", ale "poszli"... Niestety, CUN szwankuje.

Zresztą, nie narzekam na sam telefon jako taki, z wyjątkiem radia FM na pokładzie, wyjątkowo nieczułe i kiepskie, choć z RDSem. Uruchomione aplikacje chodzą dobrze i w miarę stabilnie. Moje potrzeby zasadniczo, są spełnione.

Większość telefonów to pewnie dobry sprzęt, i jedyne co je psuje to nie do końca dopracowany system spod znaku robota..

Cóż na to poradzić. Jak wspominałem, zapewne syndrom leniwego programisty, gdzie pomiędzy linijkami kodu następuje, na przemian, piærdnięcie w fotel/krzesło i łyk piwa ze szklanki, czy wręcz, z gwinta. Oczywiście, nie wszyscy robią na odjeb się, całe szczęście.
Bo szkoda, że tak Linuxa spier...ić można.

Tak nawiasem samego Linucha też idzie spieprzyć. Od wielu już lat używam OpenSuse, w zasadzie system bezproblemowy, jednak przedostatnia wersja to już nie była taka bezproblemowa, a ostatniej to nawet nie jestem w stanie wypróbować, niby się zainstaluje jednak nie sposób jej wystartować.. Tak że wróciłem do wcześniejszej wersji.

znam ich możliwości ale gospodarowanie pamięcią musi mieć lepsze niż Android.

Jednakże są dla mnie zbyt nowoczesne z wyglądu, wiele rzeczy, to dla mnie zbędne ozdobniki. Najbardziej pasowałby mi wygląd R320s, który dzielnie służył mi 8 lat, aż mu końcówka mocy padła, inaczej nadal bym używał. Nie miał radia, fotoaparatu, FEJZBUKA (na ch.. mi to g...o?)... Wygląd ten, lub w tym stylu, a porządny, nowoczesny program firmowy. Nowoczesny i nie rozbuchany, jak to określił znajomy admin, "jak stara kurwa".

Akurat te dodatki to już za sprawą producentów urządzenia. Ale prawie wszystkie idzie wyłączyć. Usunąć bez utraty gwarancji się nie da, ale wyłączyć (dezaktywować) to już można.

Chrzanić gwarancję, już i tak jest po. Zrootuję telefon i z ogromną satysfakcją wypierniczę FB i TT na początku, potem resztę (w tym te wszystkie kioski i gieplusy choć mam w nich konto, etc), bo to kurestwo naprawdę tyle zajmuje, że mnie mocno ogranicza. A coś mi głowę trąciło o alternatywnym systemie, ale wczytam się w to dokładniej, aby nie skrzywdzić telefonu. Już wolę to schować (co zrobiłem i już nie drażni tak oczu, na chuj mi - przepraszam - facebook?) i niech zajmuje niepotrzebnie miejsce, niż wypieprzyć i pozbyć się też telefonu.

Ale czy ta totalna de-instalka nie spowoduje jakichś perturbacji w systemie?