Re: [WINNT] Xp SP3, aktualny, Silverlight się nie instaluje

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Xp SP3, aktualny, Silverlight się nie instaluje
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Thu, 19 Nov 2015 15:21:45 +0100
Dnia Thu, 19 Nov 2015 13:43:41 +0100, 1634Racine napisał(a):

> 1634Racine w news:564dc354$0$22829$65785112@news.neostrada.pl
> [.........]
>
> że nie wspomnę o safe mode...

W Safe Mode instalacje silverlight (5) też nie poszła, przebieg
instalacji jak do tej pory. leci do 90% chwila przerwy i kopmunikat o
niemoznosci. Q... Żeby choć kawałek logu...
Zastosuję instalację naprawczą i napiszę o skutkach.

PS. Zrobiłem dwie rzaczy na raz- dokonałem reinstalacji naprawczej XP i
na czas instalowania silverlighta wyłączyłem Avasta, więc nie wiem co
pomogło. W każdym razie już ipla bangla. Wszytkim pięknie dziękuję za
pomoc, temat zamkniety (chyba :)
--
Jacek
        Dziesięć przykazań ma 279 słów.