Re: [WINNT] istartpageing - jak to wyp...?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] istartpageing - jak to wyp...?
From: "m4rkiz" <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com>
Date: Thu, 19 Nov 2015 15:14:22 +0100
"Jacek Maciejewski" <jacmac@go2.pl> wrote in message news:4147225nj4f9.iqhr6gwtis5f$.dlg@40tude.net...
Virus Removal Toll Kaspersky'ego, Avast, SpyHunter. Dwa pierwsze nie
widzą, ostatni widzi ale sobie każe płacić za wskazanie/usunięcie. Na
dobitke nię daje się odinstalować i musiałem go wydłubywać ręcznie.
Linków w goglach jest sporo ale wszystkie prowadzą do płatnych programów
w rodzaju SpyHunter. Są metody ręczne ale zaczynają się od propozycji
usunięcia programu istartpageing za pomocą "usuń/zmień programy", ale ja
tam nic takiego nie mam.

nie wiem czy akurat na to ale polecam drweb

--
http://db.org.pl/