Re: [WINNT] Xp SP3, aktualny, Silverlight się nie instaluje

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Xp SP3, aktualny, Silverlight się nie instaluje
From: "1634Racine" <1634Racine@1634Racine.pl>
Date: Thu, 19 Nov 2015 11:56:04 +0100
Jacek Maciejewski w 1dwkk4zemq7qw.1rwfssak00omd.dlg@40tude.net">news:1dwkk4zemq7qw.1rwfssak00omd.dlg@40tude.net

zobacz:  http://i.imgur.com/OKbs1iR.png
(teraz nakladkowo zainstalowalem 5-tkę, total commander pokazuje pliki
silver na c:)

   1.
tak na szybko:
http://forum.pcformat.pl/Odinstalowanie-Microsofot-Silverlight-t  - czyli
najpierw update xp witryną MS (co pewnie ma dac solidne zainstalowanie
silvera), a potem odinstalowanie silvera, glebokie, poprzez Revo..., na
przyklad.
   2.
albo: skoro udaje sie zainstalowac 4-kę , to odinstalowac nie standardowo,
ale przy pomocy Revo, pokaze co wyczyscic w rejestrze (btw: a jest tego
troche --> https://support.microsoft.com/pl-pl/kb/2608523)
   3.
https://mssup.wordpress.com/2012/02/09/nie-mozna-odinstalowac-starszej-wersji-silverlight-przed-instalacja-najnowszej-wersji-z-poziomu-programy-i-funkcje/

w kazdym razie pobłądziłbym wokol tego :)
https://www.google.pl/search?q=odinstalowa%C4%87+silverlight&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=_KdNVrCDBaLOygO-_LDoDg