Re: [WINNT] Xp SP3, aktualny, Silverlight się nie instaluje

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Xp SP3, aktualny, Silverlight się nie instaluje
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Thu, 19 Nov 2015 10:02:24 +0100
Dnia Thu, 19 Nov 2015 01:35:16 +0100, 1634Racine napisał(a):

> basia_kier@op.pl w
> c3581102-1887-47b4-a5a1-aaec2f5da95c@googlegroups.com">news:c3581102-1887-47b4-a5a1-aaec2f5da95c@googlegroups.com
>
> u mnie nawet [....].40728.0

Tu znajdziesz listę obsługiwanych przez v.5  OS-ów:
http://www.microsoft.com/silverlight/resources/install.aspx?v=1.0
I nie ma tam XP. Jest tam też link do OS-ów obsługiwanych przez v.4 i
tam znajdziesz XP. Zatem to trochę dziwne że niektórzy meldują v.5 na
XP.
Ale to wszystko na nic, bo zassany Silverlight.exe .v4 też nie chce się
zainstalować z tym samym komunikatem co v.5
Ludziska, ratunku! :)
--
Jacek
        Dziesięć przykazań ma 279 słów.