[WINNT] Xp SP3, aktualny, Silverlight się nie instaluje

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Xp SP3, aktualny, Silverlight się nie instaluje
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Wed, 18 Nov 2015 16:49:36 +0100
OS jak w temacie. Instalacja leci do 90% po czym jest komunikat: "nie
można zainstalować Silverlight. Instalacja nie powiodła się".
Próbowałem instalować z konta usera i z konta administratora, z tym
samym rezultatem. Jakieś wskazówki?

ps. IE8 i FF molestowały o Silverlight5. Ale wygoglałem że piątka na XP
nie pójdzie, więc zainstalowałem Silverlight 4. Tyle że nic to nie dało,
dalej w/w przeglądarki molestują o nr 5 a ten 4, choć jest widoczny w
about:plugins FF, nie działa.
--
Jacek
        Dziesięć przykazań ma 279 słów.