Re: [WINNT] Windows 10 - tak/nie

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 10 - tak/nie
From: gawfron <gawfron@spamik.pl>
Date: Thu, 22 Oct 2015 13:27:05 +0200
W dniu 2015-10-20 o 14:25, rs pisze:
ani ja, ani ludzie którym pomagam, nie mamy specjalnego ciśnienia do
upgrade'u. ale wiadomo, co nowsze to (czasami) lepsze.
jak to jest z obecna wersja Windows10? czy warto robić upgrade z Win7 i
Win8, czy czekać na service pack, jak to bywało poprzednio?
z góry dzięki za opinie. <rs>
Generalnie warto - aplikacji/gier miałem duużo - chociaż nie jakieś wybitnie specjalistyczne. Po ugrade z 7 działa idealnie wszystko poza virtual pc - vmware lepsze, ale miałem tam kilka systemów z danymi, więc trochę szkoda. Natomiast wielki minus wersji home - zrobiła mi restart przy update w połowie! instalacji softu. Coś takiego uważam za gigantyczny błąd.