Re: [WINNT] Windows 10 - tak/nie

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 10 - tak/nie
From: Robert Winkler <noone@nowhere.org>
Date: Thu, 22 Oct 2015 10:14:54 +0200
W dniu 22.10.2015 o 09:39, asad10 pisze:
A co z XP mode? Czy w W10 jest przewidziany? Ja chcę/muszę mieć.
Pozdrowienia, Andrzej.

Użytkownik "Trybun"  napisał w wiadomości grup

W dniu 2015-10-20 o 14:25, rs pisze:
ani ja, ani ludzie którym pomagam, nie mamy specjalnego ciśnienia do
upgrade'u. ale wiadomo, co nowsze to (czasami) lepsze.
jak to jest z obecna wersja Windows10? czy warto robić upgrade z Win7
i Win8, czy czekać na service pack, jak to bywało poprzednio?
z góry dzięki za opinie. <rs>

XP Mode jest dostępny TYLKO w Windows 7.
Żaden inny system nie oferuje tej funkcji,
oraz żaden inny system nie oferuje licencji,
która pozwalałaby na korzystanie z XP Mode.
Nie ma więc mowy aby użyć VirtualBox'a
albo innej maszyny wirtualnej aby dodać tą funkcje.
Aby więc legalnie uruchomić Windows XP jako maszynę wirtualną
w Windows 8, 8.1 albo 10 potrzebujesz dwie licencje na system.
Jedną licencje na hosta i drugą licencje na Windows XP.

PS.
" The madness