Re: [WINNT] Windows 10 - tak/nie

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 10 - tak/nie
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Tue, 20 Oct 2015 21:57:16 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 20 Oct 2015 08:25:22 -0400
 doszła do mnie wiadomość
<562632b4$0$65341$c3e8da3$e074e489@news.astraweb.com>
 od rs <no.address@no.spam.info>  :
>ani ja, ani ludzie którym pomagam, nie mamy specjalnego ciśnienia do
>upgrade'u. ale wiadomo, co nowsze to (czasami) lepsze.
>jak to jest z obecna wersja Windows10? czy warto robić upgrade z Win7 i
>Win8, czy czekać na service pack, jak to bywało poprzednio?
>z góry dzięki za opinie. <rs>

Jak chcesz zostać testerem(mimowolnym) to zainstaluj teraz, w
przeciwnym wypadku radzę poczekać jakieś dwa lata.
Generalnie nie warto ryzykować.
Tak na marginesie, ktoś się tu wypowiadał, że to rakieta, niech
udowodni - stoper w rączkę i do pomiarów porównawczych.
--
"Marian milczał. Wiedział, że musi milczeć i czekać.
 Wokół było pusto i cicho. Ta cisza krzyczała."