Re: [WINNT] Windows 10 - tak/nie

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 10 - tak/nie
From: Luke <luke@luke.net>
Date: Thu, 22 Oct 2015 22:18:04 +0200
W dniu 2015-10-20 o 14:25, rs pisze:
> ani ja, ani ludzie którym pomagam, nie mamy specjalnego ciśnienia do
> upgrade'u. ale wiadomo, co nowsze to (czasami) lepsze.
> jak to jest z obecna wersja Windows10?

Wśród znajomych ok. 10 laptopów jest zupgradowanych. Od malutkiego
starego netbooka (oryginalnie win7 starter) po dotykowca z oryginalnym
8.1. Problem wystąpił tylko przy nietypowej grafice w jednym laptopie.
Powrócono na nim do 7 (tak, jest taka opcja, nie trzeba instalować 7 od
nowa).

Pozostałe - jak na razie - działają wedle raportów sprawnie i w
większości przypadków szybciej się uruchamiają.

Nie zachęcam, ani nie zniechęcam - dzielę się obserwacjami. Na
przeciwwagę jeszcze dodam, że komputer, z którego w tej chwili piszę,
zostanie na Win 7 przez czas maksymalnie możliwy. Ale ku temu mam akurat
jasno sprecyzowane powody, inne niż strach przed nowością albo inwigilacją.

L.