Re: [WINNT] Windows 10 - tak/nie

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 10 - tak/nie
From: Trybun <Illih@jachu.com>
Date: Tue, 20 Oct 2015 18:10:35 +0200
W dniu 2015-10-20 o 15:56, pueblo pisze:
Witaj Trybun, 20 paź 2015 w news:5626374d$0$27515$65785112
@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

W dniu 2015-10-20 o 14:25, rs pisze:
ani ja, ani ludzie którym pomagam, nie mamy specjalnego ciśnienia do
upgrade'u. ale wiadomo, co nowsze to (czasami) lepsze.
jak to jest z obecna wersja Windows10? czy warto robić upgrade z Win7
i Win8, czy czekać na service pack, jak to bywało poprzednio?
z góry dzięki za opinie. <rs>
Warto! Zainstalowałem miesiąc temu i można powiedzieć był to strzał w
dziesiątkę. W porównaniu do zaktualizowanej 7mki jest to istna rakieta.
Miałem się o to pytać, pisałeś tak wcześniej na grupie, ale też pisałeś
tak: